23.21 Midsommar om 40 min!

HEY. Om ca fyrtio min slår klockan midnatt och då är det midsommar. Wiiiih.

Idag har jag jobbat hela dagen. Haha. Inträffade en liten incident imorse. Jag hade helt fel för mig.. trodde jag började två idag men ack vad fel man kan ha, jag började nio(!) så de ringde och efterlyste mig! haha. Pinsamt, med tanke på att jag ALDRIG kommer för sent annars. Det är liksom det värsta jag vet att komma för sent. Snacka om skämmigt! Men detta var en engångsförteelse som förhoppningsvis aldrig skall behöva upprepas!

Kl sex slutade jag och mötte upp Josse för en liten kik på nya willys i ystad, ganska fint och så men förvirrande!

Sen käkade vi kebab och gick sen hem en stund till henne och satt och snackade.

Nu har jag precis betalat mina räkningar och sen ska jag faktiskt spara min lön! Måste sluta shoppa och börja spara och det är skärpning nu, verkligen!

Men nu ska jag ta och sova lite:) (om det går för min jävla hostas skull, hostar tills det känns som jag ska spy, not very nice!) Börjar tio imorgon och jobbar till stängning som imorgon är kl 17.

Sen blir det fest :) håller tummarna för fint väder!

Puuuuuss på er & Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0