25 Juni 2010 - Midsommar


Andreas ställer fram maten :) notera hans fina kök med blå mosaik :) najsigt.

Maria var med såklart:)

De hade vikt servetterna så fint:)


Min fina pojkvän :) gjorde miner som vanligt när jag försöker fotografera honom! :P


MATEN!


Vi gick ut för att spela kubb:)  Maria & Andy på bilden.


Babe blev kaxig varje gång vi sköt ner en ny trä-grej (vet inte vad man kallar de där man ska skjuta ner för:P)


Jag blev också lite mallig och såg ut såhär då. Ganska ful blev jag om jag ska erkänna det själv ^^


Jag var klädd i romantisk gammel-rosa klänning och hippieband runt huvudet.
Naturligt sminkad med ljust läppstift.

Robban och Tobbe tittade förbi en liten stund senare på kvällen


Maria & Andreas :)
Jag & Maria ville sätta igång tvn men blev nedröstade genast. Too bad att vi var de enda tjejerna och fick ge oss!


Ännu lite senare hade Robban & Tobbe gått och ersatts med Fransson & Sofia:) Fr. vänster: Fransson, Maria & Sofia :)

Sammanfattningsvis en mycket trevlig och lyckad midsommarafton:) Förutom att jag inte hann göra någon krans att ha i håret (hippiebandet fick gå an!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0