Audrey



Audrey hepburn är (eller var) himla fin tycker jag. Varför inte passa på att inspireras? Babydoll klänning söt som attan, trätofflor, röd-rutig kuvertväska och ett par tidsenliga brillor. SO AUDREY HEPBURN!

Nu har jag precis smort in nacken med ipren gel eftersom jag har sådan himla värk i nacken att jag bara kan titta rakt fram och inte röra huvudet i sidled :O ont! Tog även två alvedontabletter mot huvudvärken och nu kurrar magen då jag inte fått så mycket i magen på hela dagen. Tog en skål jordgubbskräm till middag eftersom det lent går ner i halsen och inte gör ont att tugga. Nu ska jag ta mig en varma koppen med minestronsoppa, det ska nog gå bra det med:)

Små portioner som gäller nu, kroppen har vant sig vid väldigt lite mat nu de senaste dagarna så jag får vara lite försiktig så jag inte blir överdrivet mätt med en gång och ska behöva spy också som grädde på moset. Nejtack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0