Better

Hej!:) Mår bättre idag, har fortfarande jätteont i nacken men det är nog som jag legat i drag eftersom mitt fönster var öppet igårnatt, aj!
Halsen är öm den med fortfarande men det börjar dra sig tillbaka och jag tog mig en behövlig dusch idag, efter det kände jag mig jäkligt mycket fräschare och friskare. Tänk vad en liten dusch kan göra:)

Dagen har i alla fall gått åt till att städa:) Det behövdes och eftersom jag inte är riktigt frisk än ville jag inte riskera att dryga ut på sjukdomen ännu längre genom att gå ut och lägga mig och sola i bara bikini, detta har varit ett halvt helvete, nej inte riktigt men det har verkligen inte varit kul att må såhär så förhoppningsvis mår jag BRA imorgon och förhoppningsvis känner jag mig tillräckligt återställd imorgon för att gå ut och lägga mig i solen en stund. Var ett tag sen nu, ända sen Dubai. Iofs inte mer än en månad sen men ändå ^^



Sommarsnygga Nicole Richie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0