goddagens

Först & främst: Älskar min nya telefon, den är helt lovely. Har lekt med den hela dagen. Har även hunnit med att äta mysig frukost med min älskade Alexander och vid ett sedan cyklade jag hem till Josse & så lagade vi pannkakor som vi sen åt i solen på hennes terass, stack ner till stan och kikade lite därefter och sen stack vi hem på skilda håll vid fem tiden.

Nu vid åtta ska vi mötas upp igen och hem till en kille hon känner för lite rosévin :) ska ändå bli trevligt, trots att jag inte känner de andra!:)

Blir ingen sen kväll ikväll, jag ska ju jobba kvart i åtta imorgon bitti.

NU ska jag sätta på lite mascara och sen ska jag bara invänta Josses samtal och sen ger jag mig ut :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0