grejer grejer grejer

IDAAAG ska jag jobba. Wow. Igår cyklade jag till jobbet klockan två, när jag kommer dit kommer jag på att jag bytt tid med min kollega, haha. Så jag fick helt enkelt cykla hem igen.

Jag och älskling som hade bestämt att vi skulle till Malmö och shoppa idag.. men det var ju mitt fel att jag är totalt förvirrad haha. Vi tog en liten runda i malmö igår i alla fall. Ska bli en rejäl shoppingtur på torsdag! I alla fall för babe, jag planerar att spara mina pengar lite ^^

Just nu sitter jag mest här och chillar. Sov hos älskling inatt och kom hem imorse vid halv tio, han skulle nämligen jobba ganska tidigt så jag passade på att sticka hem samtidigt. Sov fram till kvart i tolv och sen dess har jag käkat lite och duschat och sådär.

Nu ska jag sätta på lite smink och torka håret:) Kommer hem vid halv åtta igen ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0