Helgen bjöd på....

ÄNNU MERA FÖRKYLNING. Varför jag? Igen!? PLEASE alltså. Jag var sjuk i början av förra veckan och NU igen. COME ON! Det känns ju patetiskt vilken otur man kan ha. Hostan var förjävlig imorse men jag bestämde mig för att inte låta det knäcka mig!

Gick upp ganska tidigt imorse med baby :) han skulle jobba vid ett i lund, innan dess lade han sig på min gräsmatta och solade.. för att inte bli sämre bestämde jag mig för att stanna inne, gick dock ut och lade mig fullt påklädd sista tiden som han låg där:) mest för sällskapets skull!

Vid elva åkte älskling till jobb och jag gick och lade mig, vaknade upp, stressad vid två. Duschade och gjorde mig klar fort som tusan eftersom jag skulle med tåget till Malmö kl tre(!)

Hann med tåget iaf och nu är jag hemma igen... skulle ha den där klänningen på monki.. som inte fanns i lager dock. Kollade i två av monkibutikerna i Malmö så det slutade med en annan midsommarklänning från veromoda och en svart lackjacka som var på rea, även den från veromoda. Najs :D

Sist av allt käkade vi middag på pizzahut, jag och Alexander :) jättemysig kväll!

Bilder på klänning och jacka kommer upp inom kort!:)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0