hellosan



Hellosan på er:)
Idag mår jag bättre, jag har ingen feber längre och känner mig piggare. Har fortfarande lite hosta och är lite hes men det är ju liksom ingen fara ^^ Imorgon ska jag jobba!

Idag gick jag upp runt elva och käkade lite, gick ut och lade mig på terassen och solade en stund, gick in och stekte plättar. Gick ut igen när jag var klar med det. Sen dess har jag legat och solat så ca 2-3 timmar :) det var verkligen, verkligen lagom väder idag!

Jag tycker inte om när det är för varmt men idag var det typ 17 grader, kanske lite varmare på terassen då solen står på och det blåste lite lätt. Skönt. Men till slut blev det för mycket blåst så jag gick in för en liten stund sen :)

Duschade nyss och sitter nu framför tvn på sängen och glor på MADE på MTV. Ska strax ta och klä på mig och göra lite nytta här hemma.

Jag har lovat min mamma att lägga ut alla vinterkläder - jackor och skor. För de tar en jäkla plats i hallen. Jag har lovat detta länge men bara skjutit på det så nu ska jag verkligen göra det idag!

Sen ikväll kommer baby hit :) hihi. Har saknat honom nu när jag varit sjuk! Men jag vill inte smitta honom såklart så jag valde att inte träffa honom nu när jag var sjuk:)


Back to bussiness! Pussss & Kram

(JAG VILL FORTFARANDE HA KLÄNNINGEN OCH HATTEN! FEEL FREE TO KÖPA DET TILL MIG! (a))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0