jobbedag

Hej allesammans. Idag vaknade jag vid tio och chillade en stund framför tvn. Käkade lite frulle och hoppade sedan i duschen. Nu har jag precis sminkat mig och plattat håret, ska snart ta på mig lite mjukiskläder, en regnponcho och traska iväg till jobbet. Jobbar ända till kvart över nio ikväll :/ men som tur är brukar det gå ganska snabbt ändå trots att det är många timmar.

Håller tummarna för mycket folk idag, då går tiden dubbelt så fort alltså. Det är sjukt att tiden kan gå så mycket fortare pga mycket kunder, men så är det!

Ikväll kommer älsklingen hit och imorgon ska han jobba som vanligt igen, själv är jag ledig och ska träffa Josefine :) på kvällen kommer älsklingen hit igen och DÅ ÄNTLIGEN MED MIN KÄRA TELEFON! Är det något fel på denna telefon så sliter jag mitt hår alltså, haha. Har väntat i två veckor nu på ny telefon! :P

Men nu måste jag skynda på lite, klockan är halv och ja, egentligen behöver jag inte gå hemifrån förrän kvart i men om jag känner mig själv rätt kommer jag att gå redan tjugo i för att jag blir så himla stressad annars!


Puss på er, eventuellt kommer det ett inlägg senare ikväll efter att jag slutat, vi får se om jag hinner men annars får ni la vänta tills imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0