Med vemod säger vi farväl

Om 51 dagar stänger Lunarstorm ner förevigt. Helt seriöst så känns det i hjärtat. Lunarstorm var med en stor del av mina yngre tonår och redan innan dess. Min kusin hjälpte mig göra min första lunar där jag hette snutte_mandis kommer jag ihåg!^^ Gulligt, var kanske tio år gammal eller något. Jag och mina vänner skrev i varandras gästböcker.

När jag blev äldre tog jag bort den och gjorde en ny och även om lunar blivit sämre och sämre de senaste åren så har det varit kul. Väldigt kul!

Så att höra nu att de ska stänga ner sidan känns lite sorgligt i hjärtat. Känns som om facebook tar bort så mycket som betyder något. Visst kan facebook vara bra MEN jag känner sådant vemod och kärlek gentemot lunarstorm och det har gett så mycket glädje och tårar. Åh, Lunarstorm.
 Sådär starkt kommer jag nog aldrig känna gentemot facebook. Men samtidigt är jag äldre nu och bryr mig inte så mkt om sådana sajter särskilt mycket längre. Förr var det liksom världens grej om killen man gillade skrev till en på lunar.. hehe.

Vi kommer aldrig att glömma dig Lunar. Kära gamla Lunar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0