Mjo, det är ett jävla liv...

Jaa, åtminstone för tillfället.

Började känna av lite halsont i förrgår, jobbade ändå och åkte hem till Alexander efteråt. Mådde hyfsat under kvällen och natten. På morgonen igår kände jag mig lite sämre men ändå inte så värst farligt, inte mer än att jag hade ont i halsen och kände mig VÄLDIGT trött i hela kroppen.

Jag kom hem och beslutade mig om att lägga mig och vila en liten stund och förhoppningsvis bli lite piggare när jag vaknade igen.

Så blev inte fallet dock. Vaknade och kunde knappt röra mig. Hade fasansfullt ont i halsen, huvudet kändes som om det skulle sprängas och kroppen, fiii fan.

Jag har värk i ben och armar och kan knappt resa mig ur sängen. Revbenen värker och det känns som om de inre organen är ömma.. sidorna på magen gör ont och när jag ligger på mage i sängen måste jag se till så att kroppen inte stöttar sig mot höfterna så mycket för då gör det också skitont.

Det här är en hel vetenskap alltså - hur man ska ligga för att slippa smärtan. Har inte hittat något bra vis ännu..

Åh, just det. Åt inte på hela dagen igår förrän igårkväll då jag åt en köttbit och en pytteklick potatissallad. Har svårt för att svälja och det gör ont i munnen när jag tuggar.

Man kan verkligen säga att jag fick allt på en och samma gång. Känner mig helt förlamad och det är jag också för tillfället.

Skulle egentligen jobba idag 9-14, ajaj. Det går ju sådär att jobba med 39 graders feber så det skippade jag. Fick ringa sent igår och sjukanmäla mig. Känns surt då jag bara har två jobbedagar i denna vecka. Men förhoppningsvis mår jag bättre på fredag då jag ska jobba igen.

Nu ska jag fortsätta kolla på MTV movie awards reprisen och tycka synd om mig själv OCH MED ALL RÄTT. För även ni måste erkänna att det är faktiskt lite synd om mig! :(

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0