MONKI











Klänningarna överst är bara SÅÅÅÅÅÅ FINA! 400 SPÄNN för en sådan skapelse. Jag vill ha den i svart spets tillsammans med hatten nedanför (180 spänn om jag minns rätt) och axelsmycket (för bara en hundralapp) nedanför hatten, perfekt outfit. Ska nog ta och köpa åtminstone klänningen! Superfin.

Sen den knallrosa kjolen som liknar ett par adidasshorts från åttiotalet är ju också superhot. Men ingen jag tänker lägga pengar på dock:)

De där gosedjurs-kuddarna har jag länge spanat på, bara 100 spänn och jag skulle vilja ha en av var liggandes på min säng, mest för att de är så himla söta OCH väldigt mjuka och gosiga.

Den svarta klänningen talar för sig själv, en vacker skapelse helt enkelt!

& slutligen strumpbyxorna i regnbågens färger. UNDERBARA. Hade jag vågat bära dem? Tveksamt.. men kanske ger dem ett försök. Skulle förmodligen se ut som en clown i dem, ha ha.

Nu ska jag ta och sova & drömma om den där underbara svarta spetsklänningen, ÅH VAD DEN ÄR FIN. Jag bara måste ha den. Ska inte köpa så mkt kläder och sånt nu på ett tag, har handlat så himla mkt så det räcker och blir över och pengarna behöver jag till mitt körkort! Men 400 spänn, det får vara det enda jag shoppar nu när jag får min nästa lön ... den tjugofemte...åh... lång tid tills dess!

Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0