onsdag

Hej på er :) Idag tog jag SOVMORGON! Sov ända till halv ett, skönt. Känner mig ganska utvilad nu.

Senare idag ska jag träffa min söta Lajniis :) hihi. Fram tills nu har jag städat undan på rummet, woho. Snart fint igen plus att jag har sorterat mer kläder till UFF lådan och lite jag ska sälja inom kort. Skönt att bli av med crappet!

Imorgon ska jag till Malmö med baby, ska bli skoj:) Mest han som ska handla men jag är number one smakråd och det är så skoj :) så får jag en syl i vädret också, fastän han är en jäkel på att själv hitta snygga och moderiktiga grejer, ändå kul att få ha en åsikt i spelet om man säger så :)

Imorgon ska jag nog ha en av mina långklänningar på mig.. förmodligen den randiga och min nya jeansskjorta till :) På fötterna planerar jag att ha mina nya kilklackar. Najs.

Men nu ska jag städa klart så jag kan ringa efter Lina :) <3


See you latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0