REDAN JUNI!

Det är sjukt att det redan är juni, 2a idag och jag skriver speciellt grattis till min gamla vän Hannah som fyller 22 idag. Grattis Hannah! <3

Idag vaknade jag upp med Alexander här hemma. Kollade på tv och käkade frulle, min pappa och jag skjutsade honom till tåget då han började jobba kvart över tolv i Malmö.

Något senare fick jag ett smsavi från IKEA :D mitt paket med de sista två delarna ligger och väntar på posten så ska hämta ut dem alldeles strax! Ska även skicka några paket och ett brev.

Sen ska jag bygga ihop byrån och iväg på några ärenden vid fem. Ska även träffa Josse en stund :)

Sen på lördag ska jag & Josse än så länge till Donna gina i stan, Sara & Lina ska förhoppningsvis också med:) ser verkligen framemot en utekväll. Har inte blivit så  mycket av det på sistone!

Men nu ska jag ner och hämta ut paketet.

See you later. Åhhhh, ikväll får jag min telefon, jag längtar! Förresten: Beställde en trappmaskin idag från homeshop.se :) 199,50:- Ser framemot den, ska ta tag i träningen och vad kan vara mer perfekt än att stå på en trappmaskin hemma framför tvn, mina föräldrar hade en när jag var yngre men den var väldigt gammal och började bli kass så vi slängde den, men den höll väldigt länge! Hoppas den jag beställde är i god kvalle! Kommer om ca en vecka, högst, de har nämligen leveranstid på högst en vecka.

Puuuuusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0