trappi

Fick precis en avi i mobilen att mitt paket med min trappmaskin har kommit och skall hämtas ut efter 17.00 på pressbyrån :D hihi. Så ikväll efter halv åtta ska jag hämta det (när jag slutat) och sen ska jag nog faktiskt ta och träna lite på den:D måste ju inviga!

Åååh, nu skiner solen igen! Härligt!

Fem och en halvtimmes jobb och sen väntar trappmaskinen, jag är lycklig! ;D



fick förresten mina skor och min klänning igår! Helt underbara båda två! Jag kommer att använda skorna VÄLDIGT flitigt, så sköna och så lätta att gå i! Klänningen liksom faller så vackert på plats. Jättefina.

Klänningen från lindex däremot... den på bilden nedan. Såg den i skyltfönstret igår i Malmö och fyyy, det var ingen vacker syn. Den var mkt finare på bild än irl!




Nu ska jag borsta tänderna, diska undan efter frukosten och sen skall jag slänga mig på cykeln ner till jobbet. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0