10.29

Godmorrn.



Vaknade för en stund sen här. Jag och älsklingen åt nyss frukost tillsammans och strax ska han ge sig iväg till bussen för att åka ner till tågstationen och ta tåget till lund och hans jobb :)

Själv ska jag också göra lite nytta och gå till affären, handla lite bananer, lite fetaost, lite tomater och lite gurka. Eventuellt något litet mer :)

Sen ska jag ta en promenad i rask takt såvida det inte börjar regna! Hoppas hoppas hoppas att det inte börjar regna, men i detta landet vet man ju för tusan aldrig.

Efter min lilla tur till affären ska jag städa undan massa skit, rensa upp så att mina nya byråer går in på torsdag, hihi. Längtar så efter nya byråer så alla mina kläder kan få plats! Jag ska också leta upp min kameraladdare idag, den tycks vara helt försvunnen. Minns att jag lade den på en ordentlig plats just för att jag lätt skulle hitta den MEN den platsen tycks ha varit alltför bra!

Nu ska jag mysa med min babe de sista minuterna innan han måste ge sig iväg :) toooodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0