back home

Efter en långhelg med massor av trevligheter är your girl mandow hemma igen ;D how nice!?
Fredagen gick åt till några timmar på ullared där det mest blev sminkpenslar, tillbehör, nagellack och ja, även lite kläder såklart. Framförallt hittade jag träningskläder - ett par nya träningstights, en ny träningsjacka, ett linne och en t-shirt - till träning alltså. Blev bland annat två nya koftor och lite annat smått och gott vad beträffar vanliga vardagskläder!

Kom till Göteborg ungefär fem på fredagen, körde och hämtade ut min pappas nummerlapp inför göteborgsvarvet dagen efter. Sen shoppade vi på nordstan där jag hittade en beige skinnväst, en tyllklänning och lite annat trevligt:)

Kom till hotellet igen och åt lite mackor. Sen började min kille skicka konstiga gåtor till både mig och min pappa. Han mmsade konstiga bilder och vi förstod nada. När han började snacka om biffen och bananen och bifogade en bild på honom och hans brossa började bitarna falla på plats för mig...

När han sa att jag skulle leta efter nästa ledtråd i ena hörnet på lisebergs parkeringsplats (vårt hotell låg mittemot liseberg så jag såg parkeringen från fönstret) så såg jag två killar. AHA. Jag hade rätt. Men det var ju bara för bra för att vara sant.

Min pojkvän och hans bror körde alltså upp till göteborg från skurup, för att de inte hade något bättre för sig och ville träffa mig. Haha. Så sööööööt. Så sen hade vi trevligt sällskap resten av kvällen på rummet, satt och snackade och hade allmänt nice. Hihi. Vid tolv typ körde de tillbaka till skåneland, Alex skulle upp och jobba tidigt morgonen därpå, haha. Galenpanna<3

Lördagen sprang min pappa gbgvarvet, innan dess var vi på avenyn jag, min mamma och syster. Shoppade lite till.
Det blev riktigt hett den dagen - ca 25 grader så medan vi väntade på att han skulle springa klart låg jag på en filt och solade :D härligt!

Nu: Jersey shore på mtv, jag har lyckats bli helt fast för det trots att det mest är crappy. Haha. Skriver senare.

Förresten:D på torsdag blir det nya byråer :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0