björn axén

Heeej, nu är jag tillbaka.




Tog först en runda med Lina, köpte en superfierce ring på lindex, ett nagellack och ögonbrynsskugga på H&M och en morsdagpresent och ett läppstift i korallig färg på Åhléns. Såg även en snattare på Åhléns. Det pep när hon gick ut, sedan sprang kassörskan efter.. då sprang hon iväg - och sen när vi står och kollar på sminket ser vi hur hon kommer tillbaka igen och ska visa sin oskuld typ. Eh, slängt det du snodde i buskarna?

Kvinnan i kassan blev i alla fall väldigt arg när hon kom tillbaka och skulle visa att hon var oskyldig: "varför sprang du om du inte gjort något då?" så försökte hon bortförklara det hela och blablabla...

Dock kunde ju kassörskan inte bevisa att hon snott något då hon varken hade det i sin påse eller i sina fickor... listig flicka. Men gud vad jag stör mig på folk som inte kan betala för sig. Det gör mig verkligen pissed. Har man inte pengar kan man inte handla och så enkelt är det. Det gör det inte rätt att sno. Lär er någon gång.


Anyway, jag och Lina anlände hem igen runt tjugo i fem och då stod min mamma och väntade på att vi skulle köra. Ner till åhléns igen och köpa platttång. Blev björn axéns platttång, ni vet samarbetet med obh nordica. Den är verkligen jättebra, provade den nyss. Kostade dock 795 spänn.... men det är den värd om den håller lika länge som min förra gjorde. Om det inte vore för att den ramlat i golvet ett antal gånger så hade jag inte behövt köpa någon ny idag. Vi har haft den andra i typ 5-6 år. SKITBRA, av märket ge-ma, italienskt märke.

Nu ska jag kolla till köttet på spisen, ikväll blir det TACO. wiho. Jag älskar taco!


Västen på bilden ser nästan exakt ut som den jag köpte i Göteborg förutom att min är beige och inte så mkt nitar som den ovan. Jackan på bilden är den jackan jag så gärna ville ha från H&M herr men som någon jävel snodde precis när jag skulle skicka iväg min beställning - jag hade lagt till den i varukorgen och när jag skulle gå skicka iväg det var min varukorg helt plötsligt tom och när jag kollade igen fanns jackan inte längre kvar. Shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0