braid

















ÅHHHHHHH. Så jädrans typiskt! Det var strålande sol när jag satt och åt frukost. NU DÅ!? Spöregn! Jag viiiiiill inte gå ut när det regnar. Visst det är inte långt att cykla ner till jobbet men man hinner för tusan likväl bli blöt! :(

Antar att det blir lika kasst väder på balen i år som det blev på min bal förra året :( så jäkla trist, regn förstör så mycket. För det är väl ikväll det är bal? Någon ystadmänniska som vet? ^^

Aja, förhoppningsvis slutar det regna tills jag ska cykla, är ändå nästan en halvtimme kvar tills det är dax för mig att dra men fy vad jag känner mig seg idag, detta är en sådan dag jag vill ligga och sova bort alltså. Buh.

Regnet har fortfarande inte slutat... verkar nästan som det blivit värre. GUD VILKEN NEGATIV FREDAG!

(Bilderna: Har samma outfit som igår, ska dock bara ner till jobbet och byta om där direkt så det fick bli så, orka lägga ner tid på outfit när man ändå bara ska ha det på sig i typ en timme. I håret har jag gjort en enkel fläta bara, enkelt och bra)

Skriver när jag kommer hem igen, ca halv sju. Fan vad det regnar nu alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0