brownie




Body lotion med pigmentuppbyggande ämnen så att man stegvis blir brunare, funkar jättebra och man blir lagom färgad... inte som vissa stupid blondes :P som tycker det är snyggt med hår som är så blonderat att det ser vitt ut och en hudfärg som passar bättre på en morot! Jag håller mig till natural och liiiite mer nedtonat. Man vill inte vara mjölkvit direkt men inte heller morotsfärgad. Prova den, Dove summer glow. Great.

På andra bilden ser ni min nya underbart fina sänggavel som jag och mina föräldrar hjälpts åt att göra, Alex var också med på ett hörn och hjälpte till. Superenkelt och jättefint plus att det skyddar väggarna så att färgen inte förstörs vid huvudänden.

Såhär gjorde vi:
-Välj ut ett fint och passande tyg (köpte mitt på ikea, kostade typ en hundring för en väldigt stor bit!)
- mät och bestämde hur högt upp på väggen gaveln skall gå, köp plywood eller liknande träskiva från exempelvis XL bygg eller annan byggbutik
- Fixa en skummadrass från någon möbelbutik 
- Mät skummadrassen med träskivan och klipp sedan ut den del av madrassen som behövs. Limma på madrassen på träskivan och lägg skivan med den mjuka delen ner mot marken, ställ sedan tyngd på så att det pressas ihop och madrassen fäster i träskivan. Låt stå över natten.
 - Kolla så att  madrassen sitter fast, tag tyget och börja med att häfta fast nedre delen, sträck tyget och häfta övre delen, ta sedan sidorna, spänn ordentligt så att det inte blir sladdrigt eller skrynkligt.
(använd häftpistol!)

VOILA!

nu ska jag se special victims unit på femman och sen ska jag spendera natten med kudden. Kyyyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0