diet coke

Visste ni att cola light bytt recept igen? Skitgod numera. Förut tyckte jag det smakades tydligt när det var light, nu smakar den nästan precis som regular, utan kalorier. Dock med aspartam, inte så glad för det ämnet. Det kan ge både cancer och annat skit men ändå..

För er som inte bryr er så är cola lighten god igen!:)

För övrigt kom jag hem för bara en liten stund sen, jobbade först till kvart över sex som sagt, cyklade sedan ner och mötte min vän Josse på stortorget. Vi tog oss en tur på åhléns där jag köpte min efterlängtade filofax, en anteckningsbok och en liten platttång som jag kan ha med mig i väskan, björn axén.

Sen satt vi och snackade en lång stund och vid tio skiljdes vi åt och jag cyklade hem :)

Nu ska jag skriva in lite jobbtider i min nya kalender! Hihi. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0