Efter ett pass i solen

Nu är jag hemma igen efter ett svettigt pass i solen, det var riktigt, riktigt, riktigt varmt. Slog två flugor i en smäll och powerwalkade ner till posten och frankerade mina paket, powerwalkade tillbaka och mjölksyran sprudlade i benen när jag kom hem igen. Tog den jobbigaste vägen hem med massor av backar bara för att anstränga musklerna så mycket som möjligt.

Käkar en banan just nu och kollar på tyra på trean. Snart ska jag hoppa i duschen igen och sen ska jag fixa här hemma.

Det jag hoppas hinna med på bloggen idag är följande:

- Lite mer sommarinspo från olika nätbutiker
- Bild på det jag shoppade igår
- GIVETVIS WEHEARTIT tema bilder

och en massa uppdatering men nu blir det duschen för mig. Just det ja, ni ska få se min nya platttång också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0