ELEFANT

Mjo, rubriken var kanske inte den bästa, kom inte på någon rubrik - tittar på simpson och en elefant var med i programmet, därav rubriken. Voila!

Jag har nu jobbat från 11-18 och nu känner jag mig helt mör. Trött och ganska sliten men det har varit kul att jobba idag också!:) börjar lära mig mer och mer rutinerna på kolonial så det är positivt och det går mycket snabbare att få upp grejerna på hyllorna. Skönt.

Imorgon är min sista jobbedag i denna veckan och det ska bli skönt med långledigt - resten av veckan alltså.
Jobbar 10-13 imorgon så skönt avslut dessutom.

Längtar sååå till fredag, Ullared, Gekås. It's something special alltså. Kommer nog aldrig tröttna på det stället. Ska framförallt fixa nya träningskläder för det behövs verkligen! Har slängt ganska mkt, som jag nu kommit på att jag kanske skulle sparat!? Haha, men som sagt - får köpa nytt.

Nu ska jag strax skicka en beställning på espandrillos på nelly.com







SÅ HIMLA CHILLSNYGGT MED ESPISAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0