go' kväll

Nu har det alltså blivit kväll, kollade på kniven mot strupen precis, ett av mina favoritprogram, Alexander Nilsson är ju bara så hemskt kul! Han är typ 40 bast och uttrycker sig ändå med "bajs" i var och varannan mening. Haha.

Ikväll har jag packat upp mina "flytta-hemifrån-lådor" och lagt in alla grejerna i min ena garderob, på söndag blir det ju två nya byråer för min del så kläderna får flytta in där då, så länge får de ligga i en bananlåda.

Just nu är min säng helt övertäckt med grejer och jag sitter här och käkar vindruvor. Haha. Detta är typiskt mig, jag påbörjar ett stort städprojekt och mitt i allt upptäcker jag något bra på tv, sätter mig ner en liten stund och lovar mig själv att inte bli sittande för länge. Men jag sviker mig själv och orkar inte fortsätta med städningen. Men jag måste göra klart för vart ska jag annars sova?:P


ÅH vad jag längtar efter mina byråer, ska bli så skönt att verkligen, verkligen, verkligen röja upp här och få det fint och pedantiskt. Jag har faktiskt även slängt en del idag som jag insett att jag aldrig kommer ha framme eller använda. Duktiga lilla jag.

Sen imorgon ska jag jobba, 13-18.15. Inte så länge. Nu börjar jag dock vänja mig vid att vara ledig så mycket vilket inte är bra då jag ska jobba hela sommaren och bör vänja mig vid det och att komma i säng i tid. Hehe.

På lördag börjar jag kvart i åtta(!) jag som älskar morgnar men slutar 15.00 igen och SEEEEN äntligen är det söndag och IKEA!

Lördagen bjuder på 50 års kalas, massor av kalasdricka, god mat och en massa andra små överraskningar! Ska bli skoj med så mkt folk, vi blir ändå ca 25 pers och det ska alltså få plats i vårt vardagsrum hehe, blir trångt och mysigt som på min student förra året (vi skulle ju suttit ute men någon där uppe ville mig väldigt illa och gav oss bara regn och grått väder hela jäkla dagen, så vi fick planera om och sitta inne!)

Nu ska jag röja undan det sista på sängen, ställa i ordning i min hylla och käka några vindruvor till. Hade glömt hur gott det verkligen är med vindruvor!

Gillar ni vindruvor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0