God Kväll

Hej. Dagens jobbpass är över, skönt. Känner mig trött som tusan nu.

Dagen har ändå gått hyfsat fort men ett tag kändes varje timme som tre typ. Jag jobbade tre kvart extra, min kollega ville nämligen gå lite tidigare så jag satt kvar till sju :) Så fick jag in lite extra, alltid bra.

Imorgon ska jag som sagt börja redan kvart i åtta så det är ganska drygt, alldeles för tidigt för att vara nyttigt alltså, haha. Vid sex kommer en massa folk hit och det blir femtioårskalas med massa god mat och dryck.

Seeeeen SÖNDAG, finally. Äntligen ska jag få mina nya byåer. Sen är jag ledig på måndag och sen på tisdag får jag min kära telefon :D :D :D hihi. Vivaz pro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0