Godmorgon!

HEJ på er :) Nu har mandow vaknat här :) Min pojkvän ringde precis och det blir förmodligen inga nya byråer på torsdag :/ han skulle jobba upptäckte han. Trist, men sånt är livet! Eventuellt får vi ta det på söndag istället, vi ska ju liksom bara precis köpa byårerna så det tar nog inte mer än en timme!:) de har ändå öppet till åtta även på söndagar ju!:) 

Idag ska jag jobba mellan två och kvart över sex, ska träffa Josse en stund ikväll också:) after work. Eventuellt en liten promenix till åhléns, tänkte köpa mig en filofax!

Nu tänkte jag käka lite frukost!:) Skriver mer sen, men som sagt blir det inte sådär jättemånga inlägg under dagen då jag jobbar!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0