goooood morgon

God morgon. Gosh, har precis paketerat plagg till några köpare på tradera. Jävla slit för så lite pengar haha. Detta var sista gången, nästa gång säljer jag det face to face istället.

Men nu är jag i alla fall klar med alla auktioner, puh. Tur det alltså.

Ska strax hoppa i duschen för att sedan gå ut i det fina vädret och ner till Kvantum och väga paketen och köpa frimärken, sedan måste jag mejla köparna igen och meddela hur mkt paketen kommer kosta.

Senare idag ska jag städa upp och dammsuga här, städa toaletten, putsa spegeln osv.

Skriver mera sen när jag varit och köpt frimärken.

Btw, stör mig som tusan mitt "E" på tangentbordet har blivit helt segt så fattas det en bokstav ibland kan det bero på att jag inte tryckt tillräckligt hårt... man måste trycka JÄTTEHÅRT FÖR ATT det ska komma fram ett "E"

Nu vet ni i alla fall.


See you latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0