GOSH




HEJ.

Håller för fullt på med att packa traderapaket som jag ska skicka iväg ikväll. Har fått in pengar från de flesta av mina kunder.. har dock fått en överföring som saknar namn. GAH. Hur i helsike ska jag kunna veta vem pengarna kommer från:S så nu måste jag mejla runt till de som jag inte fått pengar från än och fråga om det är de som satt in pengarna utan att döpa överföringen till något. Irri.

Sen har jag en massa nya auktioner som avslutats.. massa jobb med detta alltså.

Ska strax hoppa i duschen för att sedan åka ner till affären och lämna in paketen så de kan skickas iväg. Ikväll bär det av till min älskade och imorgon efter att han jobbat kommer han hit, själv ska jag städa undan här och fixa i ordning det sista.

Ska även lägga undan lite av vinter/höstkläderna FÖÖÖÖÖR nu har vi 24-26 grader även här nere i SKÅNELAND. Woho! Jag älskar värmen. Dock ingen sol idag, bara väldigt varmt och kvavt. Känns nästan lite exotiskt. Flashback till Dubai alltså.

Slutligen ska jag be min syster kolla in nelly.com och se om hon vill beställa något så vi kan dela frakten. Ska faktiskt ta och unna mig de där espandrillosen! I love them.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0