H&M inspo dam


























1. Jeanskjol i lite coolare modell med dragkedja fram, matcha med färgglad top, tubtop förslagsvis och kanske en slapp jeansskjorta över, flätat skärp i midjan, skitsnyggt!

2. Klänning i hippiestil, supersnygg till bruna ben och ett par fierce sandaler eller high heels, enkelt, snabbt, snyggt

3. Enkel kjol att matcha med något mer vågat och mönstrat, finns i en massa olika färger och är passar även folk med knaper ekonomi, 49,50 spänn. Dumt att klaga...

4. Randig långklänning, jag älskar långklänningar. Funderar på att köpa både denna och den under (exakt samma modell bara färgen som skiljer) Även denna är väldigt budget för ynka 99 spänn

5. långklänning i svart, samma som ovan

6. Mönstrad långklänning, även helt underbar enligt mig. För mig kommer det bli mycket långklänningar i sommar om jag känner mig själv rätt!

7. HELT FREAKIN' LOVELY SHOES, de här ska definitivt bli mina, sooooon! Torsdag kanske?

8. Ärmlös jeansklänning, älskar även denna. Jeans är enkelt och snyggt och extra fint till solbrännan

9. Lila klänning med fina detaljer upptill

10. supersöt kjol, även denna skall få bo i min garderob hade jag tänkt mig (A)

11. blommig klänning kan aldrig slå fel på sommaren, varför inte en i denna färgen.....

12......och en i denna färgen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0