inspo


Totally sommar inspo! Personligen älskar jag espandrillos! Skitsnyggt på både killar och tjejer. Dessa på bilden överst kostar 99 spänn på nelly.com, sjuuuuuukt or what!? Jag planerar att köpa typ fem par.. blir ju för tusan inte ens en femhundring för det! För killar finns espandrillos i väldigt snygg modell på H&M. Köpte ett par i svart till min kille för några veckor sen och även han loooooves them! Kostar 98 spänn om jag inte minns fel på H&M herr alltså.
Undre bilden: behöver nog inte ens kommentera, snyggt, snyggt, snyggt! & vet ni vad det sjuka med nelly's skor? De är sjukligt billiga.. jag menar kolla in dem, sjuuuukt snygga och till grymt bra priser. CHECK IT OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0