natti natti

Nu ska jag gå och lägga mig, är riktigt trött nu. Känner riktigt hur ögonlocken känns tunga och så börjar jag känna mig deppig. Det är ett typiskt tecken på att jag är väldigt trött. Jag blir känslosam och analyserar en massa när jag är trött, vet inte varför det blir så men det bästa för mig är bara att lägga mig och vila ut när jag känner mig så, blir inte bättre annars.

Så nu ska jag nanna innan jag känner mig riktigt, riktigt deppig.

Sov gott nu allihopa och även jag :) Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: josse

Om du vill kan vi ses på onsdag? :)

Känner att jag vill prata gumman & träffa dig.

2010-06-01 @ 00:19:13
URL: http://missazizi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0