no phone

Min kille ringde nyss.. telefonen skulle jag ju äntligen få imorgon. MEN jag har varit lika begåvad som vanligt och glömt ta med kvittot till honom, han ska ju byta ut den gamla - som inte funkar mot den nya modellen (får dock lägga till några lappar men ändå) och detta kan han inte göra utan kvitto. Fan alltså. Nu får jag vänta till onsdag istället, skit också.

Visst, det är en dag det handlar om men jag får den inte förrän tidigast 21.00 på onsdag kväll. Hela onsdagen är jag ledig och då har jag ju inget att syssla med :(

Det är bara så tråkigt när man ställt in sig på att få en sak en viss dag och så dröjer det ytterligare en dag. Buh.

Nu ska jag försöka få tag på någon på IKEA som kan hjälpa mig med hur det ska fungera nu när det fattas delar på min byrå... typiskt min otur - delar fattas på byrån och telefonen kommer inte imorgon, sen ska jag jobba till kvart över nio imorgon dessutom! :/

bajs på allt nu alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0