Såja

HEJ PÅ ER. Nu är jag lugn och back to normal. Raderade föregående inlägg för att det kändes inte passande, behövde bara få ur mig skiten. Nu har allt löst sig, kvinnan på tradera lugnade sig och nu är vi sams och har återkallat våra dåliga omdömen på varandra ^^.

Byråerna jag köpte igår är jättefina och de passar perfekt in i mitt rum och min stil. Enda problemet är följande!

Igår packade jag ur lådorna, lade ut alla delar i två högar, en för varje kartong. Kollade inte så noga utan tänkte att det är klart att inga delar fattas, oturligt nog hade jag fel och idag när jag kom hem från min kille upptäckte jag att två delar fattas, det är till två av lådorna, två sidor finns inte med.

Så ikväll måste jag ringa IKEA och se hur de kan lösa det för det fattades ju ur paketerna, lite surt när man vill få i ordning, nu är där ett hål i varje byrå (där lådorna ska sitta) och sådär hoppas jag att det inte kommer vara nån längre tid!

Nu ska jag äta, skriver mer sen om helgen osv. Lite bilder ska vi nog hinna med också;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0