Sitter här...

och äter frukost... nyttig frukost. Har bytt ut minilättan mot lätt philadelphia på 7% fett istället för 28% som det är i smöret.

Idag åt jag dock philadelphia tomat/pesto och en bit kalkonpastrami (2%) på en skiva lingongrova, tre vindruvor och en näve müsli. Dricker isvatten till för att sätta igång förbränningen och har tagit min äpplecidertablett för att öka förbränningen ytterligare och ta bort suget en aning. Jag ska klara detta!

Jag måste.

Ska inte göra så mycket nu i två timmar typ ^^ börjar inte förrän 13.00, ska i alla fall måla naglarna för nagellacket har börjat se slarvigt ut och det vill jag verkligen inte bli förknippad med! :)

NU ska jag kolla på Malou som har en tankeläsare som gäst, han är grym som fan, har sett honom tidigare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0