Summerday





Hello.
Vaknade upp till en fin sommardag, eller vårdag åtminstone. Vi gick upp ganska tidigt, min älskling sov ju här inatt. Han skulle åka iväg till jobbet vid elva så vi var uppe redan vid nio tiden. Käkade lite lingongrova med philadelphia, gott. Har ni smakat philadelphia pesto/tomat? Try it, den är good.

Jag har faktiskt hunnit med en hel del idag och klockan är inte mer än halv två, hehe. Jag känner mig ganska stolt! Jag har tvättat en maskin med tvätt, bytt sängkläder, duschat, skrivit ett personligt brev som jag ska skicka iväg idag (dock säger jag inte vart! ^^) och strax ska jag bädda sängen och få undan kläder och annat från golvet. Jag tänkte även hinna med att sortera ut bland kläderna jag redan rensat ut från garderoben - vissa av plaggen ska säljas och resten går till UFF lådan och eventuellt om någon bekant vill ha det.

Nu ska jag ta mig en liten macka med cream cheese, alltså philadelphia!

Btw... jag läste ut min bok "gud som haver" imorse, har glömt bort den lite i en vecka nu men så återupptog jag läsandet igår och nu är den alltså utläst. Så spännande bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0