Tisdag

GOOD MORNING DARLINGS.


Upp tidigt idag för att jobba 11-18 som sagt. Vaknade av att solen lyste in genom persiennerna! Sååå mys!
Senast igår beklagade jag mig över att det är så himla varmt uppe i Stockholm och det känns som att det var någon där uppe som lyssnade på mig ^^. Det är åtminstone 13 - 15 grader och klockan är ju faktiskt bara tjugo i tio så det kan ju bli bättre.. får dock inte veta det, ska ju jobba hela dagen. Men men.. imorgon slutar jag ett, då kanske? Hoppas!


Ska hoppa i duschen strax.. dock ingen stress direkt, behöver inte cykla förrän tio i elva, tar högst fem min att cykla ner.


Ha en bra dag, kommer inte blogga igen förrän ikväll efter jag jobbat!:) Puuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0