Ut med Lina ;D




Ska ut på en liten stan-runda med min fina granne Lina :) ska gå till åhléns och kolla på ny platttång som jag sedan ska åka ner och köpa tillsammans med min mamma senare idag! :) Min har åkt i golvet en gång för mycket och visst den funkar men den är knappt i ett stycke längre ens :P

Ska eventuellt gå i några andra butiker också, är lite sugen på att kika in på H&M och se om de fått in några nya fina ringar eller så :) hihi. Jag älskar ringar.

Fick förresten paketet från nelly idag. Espandrillosen var inte riktigt som jag tänkt mig men de var fina ändå. Dock är de så tajta i början, man måste gå ut dem för att de ska bli sköna! :)

Läääängtar till torsdag btw, byrån blir min då! Enligt ikeas hemsida ska det finnas 20 st i lager på torsdag, vi åker tidigt på morgonen för att garanterat få 2 st! <3

gtg, måste fixa håret innan vi tar bussen till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0