VIVAZ PRO

NÄSTA TISDAG BLIR DEN MIN! Min kille ringde för en stund sen och sa att den kommit till huvudlagret, dock får de ingen leverans till butiken förrän på tisdag :/ trist att vänta ännu längre men det är ju inte ens en vecka så det är ändå lugnt och har jag väntat såhär länge så kan jag faktiskt vänta en stund till.

Nu ska jag ner till affären med min mamma och köpa lite philadelphia bland annat, svårt att hitta något gott & nyttigt pålägg, philadelphia light är gott och nyttigt, på en rågmacka eller så, med en skiva tomat on top? Kanske till och med ett litet kött pålägg till det så är det klappat och klart.

Skriver mer sen och då ska ni även få en bild på mig från idag, för tillfället vet jag inte vart min webcam tagit vägen (A) haha har stökat upp så fruktansvärt mycket här sen igårkväll så det är inte riktigt klokt. Men men, den är här någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0