17.10 Måndag, Ystad



by: weheartit



Tjo!
Skriver igen, blev ingen tupplur :/ får lägga mig i god tid ikväll istället så jag orkar gå upp och jobba klockan sju.
Jag har bytt vatten på akvariet och lagt i lite fler större stenar, blev skitsnyggt. Nyss målade jag naglarna i en cerise färg, det blev fint så.

Strax ska jag och min pappa käka falukorv som vi tillagat i ugnen, min mamma och min syster har inte kommit hem ännu så vi käkar nu :)

Ikväll ska jag se BÖDA camping, hahaha. Det är så klockrent kul och lite senare ska jag se Pensionärsjävlar! Underhållningskväll, imorgon är det ju tjej-tv-kväll, ni vet desperate housewives, cougar town och the middle. Perfekt.

Ska även köpa min efterlängtade hatt imorgon och jag tycker att den sitter fint och är fin på och katttröjan! Wiho.

Hörs sen snyggos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0