aouch

Jag har ont i armen, men för övrigt mår jag finfint. Förutom att min mage tycks fortsätta krångla. Igår när vi var i Malmö mådde jag skitdåligt, först när jag var på jobbet kände jag mig halvt svimfärdig och väldigt illamående, fick sån jädra halsbränna också. Men det gick över och jag klarade dagen:)
När jag åkte tåget gick det bra och jag mådde fint, men när vi väl var i Malmö kände jag hur magen började spöka. Ni vet när det kör runt i magen så in i norden, typ som värsta jordbävningen inuti min mage och det berodde inte på hunger för det är ett helt annat kurr som inte alls är lika obehagligt.

Det här obehagliga kurrandet fortsatte hela kvällen och jag somnade på Alex arm ganska tidigt igårkväll. Skönt att sova.
Idag var magen dock mycket bättre. Men det får mig att tänka: har jag börjat bli laktos-känslig? För jag dricker ganska mycket mjölk nu för tiden. Usch, hoppas inte det.

Förresten: Tröjan från monki fanns i lager och jag köpte den, hatten hittade jag dock aldrig! Blev så besviken, gick ju in i båda butikerna längs gågatan i Malmö och inte på något av ställena hade de hatten. Får väl ringa dit och höra om de fått in den eller så i veckan. Vill ju hemskt gärna ha den.

Mina acne-kopior från skopunkten kom idag förresten, snabb leverans som tusan. Tog nog inte mer än 2 dar.

Ni får se bilder på både tröja och skor snart!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0