DAGS ATT SÄGA HEJDÅ!

Nu ska jag gå och lägga mig på riktigt. Var ju falsklarm förut, haha. Men nu känner jag att tiden är inne. Ögonen börjar kännas tunga och sängen lockar. Men jag är lite hungrig. Får vänta tills imorgonbitti. Har ju inte ätit så mycket idag pga mitt ihållande illamående, nu är det betydligt bättre.

Jag har förresten lagt av med onyttigheterna bäst jag kan och äter inte särskilt onyttigt längre. Märk väl att coca colan snart är ett minne blott. Jag har nämligen börjat få jäkla halsbränna väldigt ofta nu på sistone och jag tror det beror på colan.

Så nu har jag drastiskt dragit ner på det och jag känner hur kroppen och magen jobbar, som om kroppen håller på att detoxar nu och försöker få ut alla gifter jag utsatt min kropp för. Usch, nu får detta vara slut.

Jag känner mig duktig. För en gångs skull lyckas jag sköta dieten någerlunda bra. Duktig Mandis.

Nu säger jag: Godnatt, så ses vi imorgon lovely ones!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0