firmafest

Ikväll är det dags för vår årliga firmafest, ska bli kul! Förfesten börjar fem, bussen går till Dannero (Danne Stråheds gård med restaurang& uppträde utanför Skivarp i Skåne) halv sju.
Sen bjuder kvällen på förhoppningsvis god mat, goda drycker och gott sällskap. Annika ska med i alla fall:) och så även min kille och hennes. Min pappa ska också med, givetvis!:) (ja, jag jobbar ju för min pappa för er som inte visste!)

Hittills idag har jag jobbat 8-12, kom hem för en stund sen och nu sitter jag mest och tänker ut den perfekta outfiten.. en idé som ännu inte nått min hjärna, haha.

Jag är ganska säker på att jag ska ha min nya skinnkorsett från H&M ialla fall, har glömt visa den så en bild kommer upp om ett tag här på bloggen. Den är SO HOT. Kostade 299 kr och alla borde skaffa sig en, möjligheterna att matcha på olika vis är i princip oändliga!

Bild... inom kort! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0