Fredag 5 november



HEJ.
Igår uteblev bloggandet då jag umgicks med min baby hela dagen, tycker att det är att värdesätta faktiskt. Tror ni förstår mig! Vi åkte runt i Skåne, först till Vellingeblomman i Vellinge och kollade på julutställningen, höll på att springa ner en massa ungar. Alltså folk har ju ingen pli på sina barn, helt sjukt!
Sen åkte vi till Lund, universitetet och hämtade böcker på biblioteket åt älsklingen, käkade på VALVET, thairestaurangen som typ ALLA lundastudenter har som favohak. Skitgott och till ett billigt pris. Ni borde testa.

Därefter begav vi oss till XXXLutz, precis som resten av Skånes bottenskrap, hahaha. Men seriöst såna här grandopenings ska man ju helst skippa, det är ju en massa halvstörda människor som inte har några gränser överhuvudtaget som går dit. Haha, och så gick jag själv dit. Hittade en spegel till rummet men inte mycket mer.

Vi försökte ta oss ut så fort det bara gick, man bör nog åka dit när det inte är öppningsveckor utan bara vanlig vardag, det är mitt tips. Men ni bör absolut åka dit, lite dyrare än IKEA men ÖVERFINA möbler, såna feta soffor, jag hittade en direkt som jag vill ha i min lägenhet när jag flyttar, superfina lampor, kökstillbehör osv. Större utbud än IKEA också, jag lär nog åka till XXXLutz framöver istället för IKEA. Men jag gillar fortfarande IKEA!

Nu är jag hemma från baby igen och nu ska jag se sjunde himlen på femman, klockan två blir det jobb, har stängning ikväll. Sen har jag resten av helgen ledigt, skönt! :) Ska bara ha en mysig helg med min kille. Han är också ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0