Good Morning, Good morning, to yooooou!

Godmorgon på er, eller godmiddag kanske? Jag vaknade inte förrän halv ett idag (!). Det är sjukt längesen jag bara sov och sov utan att ha något alarm och bara vaknade av mig själv, jäkligt skönt! Ibland får man faktiskt unna sig själv det!

Idag har jag inte så värst mycket inplanerat, mer än kvällens program; desperate housewives, cougartown och the middle. Men det vet ni ju vid det här laget, samma tid, samma kanal, samma dag och VARJE VECKA.

Jag ska nog planera lite vad jag ska ha på mig på fredag och lördag i alla fall. Hmm.. oversized stickad tröja med strumpbyxor ena dagen kanske? Får fundera lite. Ibland önskar jag att jag hade typ en digital garderob, ni vet som i den där trosskyddsreklamen, hon öppnar garderoben och så är det typ touch-screen så pekar hon på det hon vill ha på sig och så sätter outfiten sig på hennes kropp. Perfekt hade det varit.

Men nu har jag inte det. Men tänk er vilken grej, man klickar in på H&Ms hemsida eller monki eller gucci eller vilken hemsida man nu känner för, klickar på en fin klänning eller annat plagg och vips så sitter det på kroppen som en smäck och man behöver inte betala eller någonting. Sen när dagen är slut skickas plagget tillbaka (via internetet) och så får man välja nytt plagg nästa dag.

Vilken fantastisk fantasi jag har va?

 

Det här hade jag gärna haft på mig idag. Men realistiskt: Jag sitter fortfarande i morgonrocken! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0