hej vänner

Hej mina små vänner. Jag är frånvarande, I know. Detta har en simpel förklaring; min dator har pajat!
Ska lämna in den till en duktig kille jag känner imorgon. Hoppas på att det finns en lösning. I förrgår kväll fungerade den perfekt och sen på morgonen dagen efter så gick den inte att starta.
Jag har i alla fall jobbat för det mesta sedan mitt sista inlägg så det är inte så värst mycket att rapportera.
Idag ska jag ner på stan med min mamma, hjälpa Josse att färga håret och köpa lite nödvändiga grejer inför vårt projekt i nästa vecka!
Imorgon ska jag till Helsingborg och fira min killes brorsas flickvän, Maria. Hon fyllde 25 igår, wiie.
Vi ska ut på något ställe som heter haket och sen ska vi bowla och därefter blir det kanske utgång.
På lördag ska jag fira min pojkvän som fyller 22 på söndag, blir smörgåstårta och hela faderittan så helgen är fullbokad. Skriver mer när jag kommer till en dator igen. (nu sitter jag vid familjens gemensamma dator nämligen)
PUSS
det ligger en himla massa gamla bilder i denna datorn så här får ni en av dem; jag som bebi!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0