Hejdididoo




Hej på er
. Idag vaknade jag inte förrän vid halv tolv, mest för att jag mår dåligt och sömn känns som ett oändligt behov för mig just nu.
Annars brukar jag i vanlig ordning vakna en gång tidigt på morgonen typ vid sju, gå på toa eller ta ett glas vatten eller så och sen gå och lägga mig igen och vakna ganska lagom till elva igen :)

Jag mår bättre nu i alla fall men jag är väldigt trött i kroppen och sådär som man är när man är förkyld, ni vet!?

Det har i alla fall blivit en del saker gjorda idag, åt lite varma mackor förut, mmmmm! Överlängesen jag åt det. Så gott och enkelt och inte alltför onyttigt heller.

Jag var nyss nere i stan med min pappa och han köpte sig en ny löparoutfit. Från craft. Finfin! Själv fick jag med mig en halslänk hem från Thomas Sabo, så nu har jag fäst fast några av mina berlocker och gjort ett fint halsband av kedjan! Nöjd som tusan är jag nu.

Nu ska jag se om jag kan hitta något heltidsjobb! :) See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0