Imagine my surprise

Hej!
Vaknade hos Alexander imorse, kollade på hem till gården och käkade frukost, tog en dusch och pussade honom hejdå. Tåget till Ystad och där på stationen mötte Josse upp mig vid 15-tiden.

Vi gick en runda på H&M, hittade fina ringar och en palett med ögonskuggor i MASSOR av olika färger, perfekt, så får man lite variation på sminket.

Vi tog vars en varm macka på EH och jag drack en "this water" med citron och lime smak, skitgod! Första gången jag testade den faktiskt!

Vår stan-runda fortgick och nästa anhalt blev lindex, kollade på armyjackan jag varit sugen på en längre tid. 399 kr.. det är ändå en del för den jackan, men jag kan ju alltid lämna tillbaka den om jag ångrar mig tänkte jag, provade den och älskade den.
Gick till kassan och föreställ er min förvåning när kassörskan lika förvånad som jag, sa att även denna jackan var på rea men att de missat att märka den! Halva priset.. PERFEKT. Sen hade jag ett presentkort på 100 spänn så jag fick min fina jacka för endast 100 spänn.

SO HAPPY. Ni får se bild snart.

Nu bjuder min syster på kanelbulle, som hon bakat. Snällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0