I've been alone with you inside my mind and in my dreams I've kissed your lips a thousand times

Detta vill jag bära idag. Vinröd stickad tröja MONKI - Hatt MONKI - Strumpbyxor GINA TRICOT - Smycken COCOO.SE - kängor DR. MARTENS -



HEJHEJHEJ. För en timme sen kom jag hem från jobbet, skönt! Känner mig fortfarande inte helt hundra, mådde illa från och till inatt också men det var inte alls lika mycket som i förrgår natt så jag gick till jobbet i förmiddags!

Imorgon fick jag en extra jobbetid mellan 7 och 14. Sen ska jag in till Malmö med Alexander, fixa och dona lite:)

Tänkte ta mig en liten lur strax, känner mig så jäkla trött.

Senare måste jag verkligen byta vatten i mitt lilla akvarie, grodorna har bajsat en del så det har blivit lite skitigt i skålen! :(

Nu blir det sängen för min del en liten stund, en så kallad powernap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0