Jag är på väg att bli släppt från det fängelse jag satt mig själv i, ingen livstid här inte

Avslutar kvällen med en gammal, gammal bild på mig. Tagen 07/08 nånting. Jag var så himla smal och fin en gång i tiden. Kanske inte syns jättetydligt på denna bilden då kroppen inte syns men man ser det ändå i ansiktet.
Jag ska tillbaka dit igen, till den kroppen, den vikten. Jag är fången i en kropp som inte är min och jag tänker inte vara en fånge längre, jag har suttit av min tid som fet nu.
Nu ska jag släppas fri från detta fängelse jag försatt mig själv i. Det är dags att röra på påkarna nu och skaka av sig lite fläsk.



Och med dessa ord säger jag nu: Godnatt alla ni söta. Vi ses imorgon. Samma tid, samma kanal ;) Jag jobbar mellan nio och tolv så innan tolv bör ni inte vänta er något inlägg!



GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-11-18 @ 19:32:13
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack så mycket:)

ja, det vart som bra att ha det på samma kväll:D

2010-11-18 @ 19:54:52
URL: http://lisanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0