Looking for drinks

Sitter och letar efter goda drinkar med pisang ambon (bananlikör) i. Köpte en hel flaska till min födelsedag men den öppnades aldrig så det vore ju kul att blanda ihop någon god drink av den.

Sitter och letar på internet och i min stora drinkbok med över tusen olika drinkrecept. Än har jag inte direkt hittat något värst gott.

Blir nog till att blanda en orgasm eller två ikväll.

Orgasm
Baileys
Kahlua
mjölk

Häll upp några cl baileys och blanda ihop med en lite mindre mängd kahlua, fyll resten av glaset med mjölk.

Jag har inga exakta mått så jag brukar smaka av efter hand och fylla på med det ena eller det andra för att få en perfekt, god smak!

(detta inlägg riktar sig till mina lite äldre läsare som alltså lagligt får lov att dricka. Det vill jag understryka!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0